• 15-04-2022, 22:10:25
    #10
    konuyu görünce elime baktım 1-2 yıl ön elim yanmıştı izi halen duruyor
  • 15-04-2022, 23:04:44
    #11
    tahminen az dereceli bir yanıktır geçer. kremi sürmeden önce sopuk suyla ıskat orayı suyu bezle havluyla silmeden kremi sür. böyle yaparsan nemi hapseder daha faydalı olur. silverdin ve fito krem iyi
  • 15-04-2022, 23:20:47
    #12
    Kurumsal PLUS
    kasoacolis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuyu görünce elime baktım 1-2 yıl ön elim yanmıştı izi halen duruyor
    Deme hocam öyle korkutma seninki ciddi yanıktır
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tahminen az dereceli bir yanıktır geçer. kremi sürmeden önce sopuk suyla ıskat orayı suyu bezle havluyla silmeden kremi sür. böyle yaparsan nemi hapseder daha faydalı olur. silverdin ve fito krem iyi
    Teşekkür ederim hocam
  • 16-04-2022, 00:13:02
    #13
    yanık iyileşmeye başladığında doktor veya eczacı kontrolünde "contractubex" isimli ilacın kullanılması yara izi kalmasını önleyecek , iyileşme sürecini hızlandıracaktır.