konuyu görünce elime baktım 1-2 yıl ön elim yanmıştı izi halen duruyor
Deme hocam öyle korkutma seninki ciddi yanıktır
tahminen az dereceli bir yanıktır geçer. kremi sürmeden önce sopuk suyla ıskat orayı suyu bezle havluyla silmeden kremi sür. böyle yaparsan nemi hapseder daha faydalı olur. silverdin ve fito krem iyi
Teşekkür ederim hocam