Arkadaşlar dün Pull and Bear'dan bir ceket aldım fiyatı 480 TL. Sizce değer mi? Kaliteli ceket yerine 2 - 3 tane almak mı daha mantıklıydı? Yoksa kaliteli almak mı?
https://www.pullandbear.com/tr/hafif...ment=510386642
Cekete 480 TL verilir mi?
25
●902
- 15-04-2022, 18:55:14Geçen sene ekim gibi 590 TL'ye nubuk ayakkabı aldım. hala sorunsuz kullanıyorum. aynı ay ucuz bir ayakkabı daha almıştım. o ayakkabının tabanı açıldı. bu ayakkabı daha zor şartlarda kullanıldı. on numara durumda hala. bir şeyi iyi alıp az almak bencede daha doğru. pazardan çürükler ile dolu 3 kilo meyve almak yerine iyi bir manavdan 1 kilo iyi mevye almak gibi.
- 15-04-2022, 18:57:54Yazın geceleri giymek için aldım.Menelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-04-2022, 19:05:14480₺ bedava hocam bu devirde. Söylemek gibi olmasın yazlık 2-3 parça bişey alayım dedim 3 polo yaka t-shirt aldım levis dan 2000₺ ye yakın gitti. Bu devirde 480 e birşey aldıysan bence düşünme bile hocam.