Geçen sene ekim gibi 590 TL'ye nubuk ayakkabı aldım. hala sorunsuz kullanıyorum. aynı ay ucuz bir ayakkabı daha almıştım. o ayakkabının tabanı açıldı. bu ayakkabı daha zor şartlarda kullanıldı. on numara durumda hala. bir şeyi iyi alıp az almak bencede daha doğru. pazardan çürükler ile dolu 3 kilo meyve almak yerine iyi bir manavdan 1 kilo iyi mevye almak gibi.