• 15-04-2022, 18:49:50
    #1
    Arkadaşlar dün Pull and Bear'dan bir ceket aldım fiyatı 480 TL. Sizce değer mi? Kaliteli ceket yerine 2 - 3 tane almak mı daha mantıklıydı? Yoksa kaliteli almak mı?

    https://www.pullandbear.com/tr/hafif...ment=510386642
  • 15-04-2022, 18:52:38
    #2
    Bugün yaptığım aburcubur alışverişi 200 tl. Bence ceket için 480 tl süper fiyat. Güle güle kullan kardeşim.
  • 15-04-2022, 18:55:12
    #3
    Bu ceketten ziyade kot gömlek kalınlığında bir şey. Normalde bu devirde ceket için çok değil ama bildiğin gömlek bilemedim
  • 15-04-2022, 18:55:14
    #4
    Geçen sene ekim gibi 590 TL'ye nubuk ayakkabı aldım. hala sorunsuz kullanıyorum. aynı ay ucuz bir ayakkabı daha almıştım. o ayakkabının tabanı açıldı. bu ayakkabı daha zor şartlarda kullanıldı. on numara durumda hala. bir şeyi iyi alıp az almak bencede daha doğru. pazardan çürükler ile dolu 3 kilo meyve almak yerine iyi bir manavdan 1 kilo iyi mevye almak gibi.
  • 15-04-2022, 18:56:02
    #5
    480 liralık ceket alınmaz hocam 3 günde gider bir yerinden.
  • 15-04-2022, 18:57:54
    #6
    Menelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ceketten ziyade kot gömlek kalınlığında bir şey. Normalde bu devirde ceket için çok değil ama bildiğin gömlek bilemedim
    Yazın geceleri giymek için aldım.
  • 15-04-2022, 19:04:23
    #7
    Alıştığımız ceket algısından uzak. Muhtemelen bir pazarlama stratejisi. Gömlek deseler pahalıdır gibi anlaşılırdı, ceket diyelim demişler Modelini beğendim. Güle güle kullanın hocam.
  • 15-04-2022, 19:05:14
    #8
    480₺ bedava hocam bu devirde. Söylemek gibi olmasın yazlık 2-3 parça bişey alayım dedim 3 polo yaka t-shirt aldım levis dan 2000₺ ye yakın gitti. Bu devirde 480 e birşey aldıysan bence düşünme bile hocam.
  • 15-04-2022, 19:07:32
    #9
    Pahalı ama almasan da olmaz iki arada bir derede