• 15-04-2022, 16:19:37
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar, helium mining cihazı önerebilirmisiniz acaba. Panter x2 nasıl acaba birde kullananlar var mı aramızda? 1 cihaz günlük kaç hnt kazıyor nasıl ögrenebiliriz
  • 15-04-2022, 17:00:58
    #2
    dedim bir adet raspberry pi ile ben bu cihazı yaparım
    yaptım, maden işlemini başlattım.
    benim cihaz deli gibi çalışıyor.
    fakat boş çalışıyor çünkü eskiden açık olan madencilik sistemini 2000-3000 TL'lik raspberry pi ile 30-40K satmak daha mantıklı
    adamlar bulmuş yolunu sadece izin verdikleri cihaz çalışıyor
    bence mantıklı değil yine de siz bilirsiniz.
    cihazların geneli 1000-2000 TL'lik raspberry pi ile satılıyor aslında.
  • 15-04-2022, 18:36:08
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dedim bir adet raspberry pi ile ben bu cihazı yaparım
    yaptım, maden işlemini başlattım.
    benim cihaz deli gibi çalışıyor.
    fakat boş çalışıyor çünkü eskiden açık olan madencilik sistemini 2000-3000 TL'lik raspberry pi ile 30-40K satmak daha mantıklı
    adamlar bulmuş yolunu sadece izin verdikleri cihaz çalışıyor
    bence mantıklı değil yine de siz bilirsiniz.
    cihazların geneli 1000-2000 TL'lik raspberry pi ile satılıyor aslında.
    Teşekkürler hocam cevap için
  • 16-04-2022, 17:20:23
    #4
    Cihaz temini ve diğer konularda bilgilendirebilirim.
    Telefon numaranızı özel mesaj ile iletebilirsiniz.
  • 16-04-2022, 18:18:21
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Quantum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihaz temini ve diğer konularda bilgilendirebilirim.
    Telefon numaranızı özel mesaj ile iletebilirsiniz.
    Teşekkür ederim hocam, sanırım geç kaldık bu olay için. Map dan baktıgım da konumda bulunan cihazlar gün de 1 dolar ya kazanıyor ya kazanmıyor. Baya az kazanç
  • 16-04-2022, 21:20:12
    #6
    lionparsde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, helium mining cihazı önerebilirmisiniz acaba. Panter x2 nasıl acaba birde kullananlar var mı aramızda? 1 cihaz günlük kaç hnt kazıyor nasıl ögrenebiliriz
    panther x2 var bende. Yurtdışından aldım. İstanbul,Ankara gibi şehirlerde iseniz hiç girmeyin. Yeni güncelleme vb. sonrası bitik halde. lightspotlar aktif olacak 3 mayıs ta..Biraz daha bekleyebilirsiniz.
  • 16-04-2022, 21:22:51
    #7
    ByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dedim bir adet raspberry pi ile ben bu cihazı yaparım
    yaptım, maden işlemini başlattım.
    benim cihaz deli gibi çalışıyor.
    fakat boş çalışıyor çünkü eskiden açık olan madencilik sistemini 2000-3000 TL'lik raspberry pi ile 30-40K satmak daha mantıklı
    adamlar bulmuş yolunu sadece izin verdikleri cihaz çalışıyor
    bence mantıklı değil yine de siz bilirsiniz.
    cihazların geneli 1000-2000 TL'lik raspberry pi ile satılıyor aslında.
    Bazı cihazlar çok fazla kazanıyor ki normal değil. Onu nasıl yapıyorlar , yazılım mı ? çip felan mı? bilginiz var mı
  • 16-04-2022, 21:42:46
    #8
    Üyeliği durduruldu
    baleful adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    panther x2 var bende. Yurtdışından aldım. İstanbul,Ankara gibi şehirlerde iseniz hiç girmeyin. Yeni güncelleme vb. sonrası bitik halde. lightspotlar aktif olacak 3 mayıs ta..Biraz daha bekleyebilirsiniz.
    Aynen hocam, ama onunda fazla kazandıracagını sanmıyorum ya
  • 17-04-2022, 01:08:42
    #9
    baleful adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı cihazlar çok fazla kazanıyor ki normal değil. Onu nasıl yapıyorlar , yazılım mı ? çip felan mı? bilginiz var mı
    bu konu ile alakalı inan fikrim yok bunu şuna bağlayabiliriz aslında, Ne kadar kesintisiz çalıştırırsanız o kadar kazanç elde ediliyor olabilir.
    cihazın wifi modülü ve anteni ile olacağını sanmıyorum.
    gördüğüm kadarıyla merkezi bir yönetim var madenciliğinde.