ByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dedim bir adet raspberry pi ile ben bu cihazı yaparım
yaptım, maden işlemini başlattım.
benim cihaz deli gibi çalışıyor.
fakat boş çalışıyor çünkü eskiden açık olan madencilik sistemini 2000-3000 TL'lik raspberry pi ile 30-40K satmak daha mantıklı
adamlar bulmuş yolunu sadece izin verdikleri cihaz çalışıyor
bence mantıklı değil yine de siz bilirsiniz.
cihazların geneli 1000-2000 TL'lik raspberry pi ile satılıyor aslında.
Bazı cihazlar çok fazla kazanıyor ki normal değil. Onu nasıl yapıyorlar , yazılım mı ? çip felan mı? bilginiz var mı