dedim bir adet raspberry pi ile ben bu cihazı yaparım

yaptım, maden işlemini başlattım.
benim cihaz deli gibi çalışıyor.
fakat boş çalışıyor çünkü eskiden açık olan madencilik sistemini 2000-3000 TL'lik raspberry pi ile 30-40K satmak daha mantıklı
adamlar bulmuş yolunu sadece izin verdikleri cihaz çalışıyor

bence mantıklı değil yine de siz bilirsiniz.
cihazların geneli 1000-2000 TL'lik raspberry pi ile satılıyor aslında.
Bazı cihazlar çok fazla kazanıyor ki normal değil. Onu nasıl yapıyorlar , yazılım mı ? çip felan mı? bilginiz var mı