Bifatura normal kargolarımızı çıkabilir miyiz?
Bifatura kullanan veya kullanmış olan varsa yardımcı olursa sevinirim.
Bifatura kullanan kişilere sorum var
6
●184
- 13-04-2022, 16:34:29
- 13-04-2022, 16:39:14ARAS KARGO Gölcük olarak gayet iyiydi ben kullanmayalı çok oldu, 10₺ ye yolluyordum 0-1 desiyi şu an kaç tl bilmiyorum.