• 13-04-2022, 16:30:42
    #1
    Bifatura normal kargolarımızı çıkabilir miyiz?
    Bifatura kullanan veya kullanmış olan varsa yardımcı olursa sevinirim.
  • 13-04-2022, 16:32:54
    #2
    Merhaba, 3 yıl düzenli olarak BiFatura kullandım. Kargo Kredisi satın alarak anlaşman olmasa bile BiFaturanın anlaşmasını kullanarak kargo çıkartabilirsin fakat firma seçenekleri sınırlı sanırım. En son kullanırken MNG ve UPS vardı sadece
  • 13-04-2022, 16:34:29
    #3
    kursatto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, 3 yıl düzenli olarak BiFatura kullandım. Kargo Kredisi satın alarak anlaşman olmasa bile BiFaturanın anlaşmasını kullanarak kargo çıkartabilirsin fakat firma seçenekleri sınırlı sanırım. En son kullanırken MNG ve UPS vardı sadece

    Uygunluk anlamında nasıl hocam ?
  • 13-04-2022, 16:37:49
    #4
    MNG Tarafında bir sorun yaşamadık fakat her ne hikmettir bilinmez; Trendyol anlaşması ile UPS'den kargo gönderdiğimde 2 günde teslimat oluyorsa, BirFatura ile gönderdiğimde 2 haftayı geçtiği zamanlar oldu.
  • 13-04-2022, 16:39:14
    #5
    ARAS KARGO Gölcük olarak gayet iyiydi ben kullanmayalı çok oldu, 10₺ ye yolluyordum 0-1 desiyi şu an kaç tl bilmiyorum.
  • 13-04-2022, 16:39:28
    #6
    mng dosya fiyatlarında normal anlaşmaya göre 1000 TL pakette 4,25 TL avantaji var. : )
    16,23 geliyor 1 dosya yanı 60 kargo paketi aldım.
    normal anlaşmam üzerinden gönderseydim. 1280 TL öderdim en az.
  • 13-04-2022, 16:41:06
    #7
    Şuanda aktif olarak kullanan varmı?