Konu
Bifatura kullanan kişilere sorum var
13-04-2022, 16:39:14
#5
gorilofficial
ARAS KARGO Gölcük olarak gayet iyiydi ben kullanmayalı çok oldu, 10₺ ye yolluyordum 0-1 desiyi şu an kaç tl bilmiyorum.