• 11-04-2022, 22:11:21
    #10
    Çay 6TL sende ona süt katıp 10TL olarak satacaksın dimi seni gidi seni...
  • 11-04-2022, 22:11:59
    #11
    Alkollü çikolata yiyince elit olunuyor da, sütlü çay içince olmuyor mu
  • 11-04-2022, 22:12:03
    #12
    Mert.in adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çoğu mekan, cafe, otelde mevcut. Yaşadığınız bölgede yoktur.
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam var özellikle İstanbul Çemberlitaş taraflarında turistik kafeler oluyor. Bu şekilde bir Arap kültürü de var sanırım. Keza İngilizler de sütlü içer diye biliyorum. Sadece çok yaygın değil ve biz pek tüketmiyoruz. Ama ekonomik sunup yaygın hale getirebilecek markalar olursa kesinlikle tercih edilir Ben de çok severek içmiştim
    Şişe veya teneke olarak demiştim
  • 11-04-2022, 22:14:39
    #13
    İçinde süt tozu olan sallama çay satın.
  • 11-04-2022, 22:15:03
    #14
    🌠AlanadiSepeti.com 🛒
    Herculess74 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hiç bir firmanın sütlü çay sattığını görmedim bunu kim yaparsa paraya para demez 🤣
    Arap ülkelerinde tüketiliyor birkaç kez denemiştim farklı bir lezzet 😁
  • 11-04-2022, 22:15:59
    #15
    Soğuk çay da aynı ön yargı ile başlamıştı. Suan sofralarda kola ile yarışıyor.
  • 11-04-2022, 22:19:26
    #16
    Herculess74 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şişe veya teneke olarak demiştim
    Normal çay şişe veya teneke olarak satılmalı önce bunu yapabilmek için. Soğuk olanları kastetmiyorum 😄
  • 11-04-2022, 22:20:43
    #17
    hiç bizim insanlarımız denemez olurmu şimdiye kadar.tutmamıştır. hatta yabancı filmdemi ne izlemiştim sütlü çayı eleştiriyorlardı. ingilizler çay konusunda enteresan.çay onalrdan çıkmadıama çeşit çeşit çay alışkanlıkları var. early grey mesela yumuşak içimli. ceylon a alışan içemez onu
  • 11-04-2022, 22:27:14
    #18
    Üyeliği durduruldu
    ingiliz asaletinin temsilidir, sütlü çay denildiğinde akla bunlar gelir ve gelenekleridir. çaya süt eklenmesindeki sebeb, çayın içindeki asiditeyi ve teini azaltması. tabii ki tek bu değil + lezzet katması. ilk kez çaya süt katılması 1680 yıllarına dayanıyormuş. alın bu bilgiyi naparsanız yapın.

    çocukken çok içerdim, en son 25 sene önce falan içmişimdir :/