Mert.in adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çoğu mekan, cafe, otelde mevcut. Yaşadığınız bölgede yoktur.
orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam var özellikle İstanbul Çemberlitaş taraflarında turistik kafeler oluyor. Bu şekilde bir Arap kültürü de var sanırım. Keza İngilizler de sütlü içer diye biliyorum. Sadece çok yaygın değil ve biz pek tüketmiyoruz. Ama ekonomik sunup yaygın hale getirebilecek markalar olursa kesinlikle tercih edilir Ben de çok severek içmiştim
Şişe veya teneke olarak demiştim