ingiliz asaletinin temsilidir, sütlü çay denildiğinde akla bunlar gelir ve gelenekleridir. çaya süt eklenmesindeki sebeb, çayın içindeki asiditeyi ve teini azaltması. tabii ki tek bu değil + lezzet katması. ilk kez çaya süt katılması 1680 yıllarına dayanıyormuş. alın bu bilgiyi naparsanız yapın.
çocukken çok içerdim, en son 25 sene önce falan içmişimdir :/