Herkese merhabalar, ben bundan bir süre önce faturalı hatta geçtim 3 dönem gibi bir olay vardı ve ilk dönem 48 lira gibi bir para ödedim. İkinci dönem başladığında baktım ki fatura bir anda 74 lira olmuş. Normalde birkaç lira artması gerekiyordu. Tarife uyumlu 11 GB tarifesi olarak geçiyordu. Bilgisi olan var mı?
Cayma bedeli de 16 lira olarak gözüküyor.
Vodafone Faturalı Hat Hakkında
4
●100
- 08-04-2022, 10:10:48xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hocam şu harcama detayları kısmı bu ayın ise sorun yok gibi aslında. Tarife detaylarında gözüken ücret 74 TL fakat harcama detayları böyle gözüküyor. Anlamadım.
