• 08-04-2022, 10:03:01
    #1
    Herkese merhabalar, ben bundan bir süre önce faturalı hatta geçtim 3 dönem gibi bir olay vardı ve ilk dönem 48 lira gibi bir para ödedim. İkinci dönem başladığında baktım ki fatura bir anda 74 lira olmuş. Normalde birkaç lira artması gerekiyordu. Tarife uyumlu 11 GB tarifesi olarak geçiyordu. Bilgisi olan var mı?

    Cayma bedeli de 16 lira olarak gözüküyor.
  • 08-04-2022, 10:04:11
    #2
    Müşteri hizmetlerine sorun hocam daha garanti olur.
  • 08-04-2022, 10:10:48
    #3
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşteri hizmetlerine sorun hocam daha garanti olur.


    Hocam şu harcama detayları kısmı bu ayın ise sorun yok gibi aslında. Tarife detaylarında gözüken ücret 74 TL fakat harcama detayları böyle gözüküyor. Anlamadım.
  • 08-04-2022, 10:15:25
    #4
    Anlık fatura tutarı ise yüksek gozukur kesilince duser
  • 08-04-2022, 10:18:10
    #5
    Ben de 85 lira tarife ücretine ek olarak 11 lira vergi yazıyor. Hat için ödediğim 96 TL