Herkese merhabalar, ben bundan bir süre önce faturalı hatta geçtim 3 dönem gibi bir olay vardı ve ilk dönem 48 lira gibi bir para ödedim. İkinci dönem başladığında baktım ki fatura bir anda 74 lira olmuş. Normalde birkaç lira artması gerekiyordu. Tarife uyumlu 11 GB tarifesi olarak geçiyordu. Bilgisi olan var mı?
Cayma bedeli de 16 lira olarak gözüküyor.