• 08-04-2022, 10:01:28
    #10
    https://twitter.com/i/status/1512147659263463424



    burda sahur yapanlar var hayatta birde sizin gibi duyarlı insanlar. tebrik ederim.
  • 08-04-2022, 10:03:08
    #11
    kartal_1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaslar,

    herkese hayirli bayramlar, Allah tuttugunuz orculari kabul etsin insallah.

    Fitre verebilecegim kisi ve kurumlar tavsiye edebilirmisiniz? Sahsen daha cok dogrudan kisilere yollamayi tercih ediyorum (Kurumlar da verdigim fitre nin 100%i dogrudan kisiye gittigini sanmiyorum).

    Bu yüzden, cevrenizde ve bildiginiz aileler var mi? Kendiniz birebir aileye/ailelere ulastirabilirseniz sevinirim.

    Yanlis anlamayin, R10 da belirli bi seviyeye gelmis kisilerin referansi önceligimdir, maalesef böyle bir zamani kötüye kullanan arkadaslar cok. Simdiden tesekkür ederim.
    Selamlar. Bana ulaştırırsanız direk ihtiyaç sahibi bir aileye iletebilirim.
    Rabbim hayrınızı şimdiden kabul etsin.
  • 08-04-2022, 10:06:53
    #12
    Çocuk esirgeme ve losev hocam. Ben geçen sene arkadaşlar ile gidip gördüğüm bir aileye aracı oldum ama olmaz olaydım. Senden benden zengin çıktılar.
  • 08-04-2022, 10:07:03
    #13
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    https://twitter.com/i/status/1512147659263463424



    burda sahur yapanlar var hayatta birde sizin gibi duyarlı insanlar. tebrik ederim.
    eyvallah hocam, herkes kendine yakisani yapar diye düsünüyorum.
    hayatta söyle bir karar aldim kendime. iyi seylerle kiyaslamak lazim, ozaman iyilik dogar ordan. Böyle seylerle kiyaslamayi birak, takmamak bile lazim.
  • 08-04-2022, 10:08:36
    #14
    msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çocuk esirgeme ve losev hocam. Ben geçen sene arkadaşlar ile gidip gördüğüm bir aileye aracı oldum ama olmaz olaydım. Senden benden zengin çıktılar.
    tam da istemedigim olay, o yüzden bu konuyu actim.
    belki aranizda gercekten bire bir tanidigi bir aile vardir diye umut ediyorum.

    losev, kizilay, cocuk esirgeme v.s bunlarin cogunu biliyorum. (cogu da eminim iyi niyetlidir). Ancak verdigim ücretin 100%i dogrudan kisiye gitmez, cünkü böyle kurumlarin da masrafi vardir kendine göre. O yüzden dogrudan bir/bir kac aileye yardim etmek istiyorum.
  • 08-04-2022, 10:13:38
    #15
    Valla Ben son 2-3 senedir kötü öncesi cocuk esirgeme kurumuna şahsen gidip oyuncak ve yemek birakiyordum. İçim rahat bir sekilde. Si
  • 08-04-2022, 10:14:30
    #16
    Bir öğrenci platformumuz var. Geçen sene sevgi evindeki öğrenci arkadaşlarımıza kıyafet alıp götürmüstük. Somut ve resmi yardımlar yapıyoruz. Bu sene de bir çocugumuzu en azından bayram öncesinde sevindirmek isterseniz bana pmden ulaşabilirsiniz.
  • 08-04-2022, 10:14:52
    #17
    Hocam şahsen tanıdığım birisi var ben de ona vermeyi düşünüyorum
  • 08-04-2022, 10:19:49
    #18
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şahsen tanıdığım birisi var ben de ona vermeyi düşünüyorum
    ALLAH kabul etsin, daha cok aile yararlansin diye, ben oraya vermiyim ozaman.
    2 arkadasla görüsüyorum, amacim 2-3 aileye bölmek fitreyi. ilgili kisilere ÖM ile dönüyorum zaten