arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


https://twitter.com/i/status/1512147659263463424



burda sahur yapanlar var hayatta birde sizin gibi duyarlı insanlar. tebrik ederim.
eyvallah hocam, herkes kendine yakisani yapar diye düsünüyorum.
hayatta söyle bir karar aldim kendime. iyi seylerle kiyaslamak lazim, ozaman iyilik dogar ordan. Böyle seylerle kiyaslamayi birak, takmamak bile lazim.