msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çocuk esirgeme ve losev hocam. Ben geçen sene arkadaşlar ile gidip gördüğüm bir aileye aracı oldum ama olmaz olaydım. Senden benden zengin çıktılar.
tam da istemedigim olay, o yüzden bu konuyu actim.
belki aranizda gercekten bire bir tanidigi bir aile vardir diye umut ediyorum.

losev, kizilay, cocuk esirgeme v.s bunlarin cogunu biliyorum. (cogu da eminim iyi niyetlidir). Ancak verdigim ücretin 100%i dogrudan kisiye gitmez, cünkü böyle kurumlarin da masrafi vardir kendine göre. O yüzden dogrudan bir/bir kac aileye yardim etmek istiyorum.