Adobe XD PDF Export Sınırı Aşılır mı ? R10+ - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Adobe XD PDF Export Sınırı Aşılır mı ? R10+
2
●
60
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Adobe XD PDF Export Sınırı Aşılır mı ? R10+
06-04-2022, 13:41:49
#1
yaziliman
Arkadaşlar adobe xd'de 2 adetten fazla pdf çıktı alamıyormuşuz sürekli çıktı alıyorum XD'den PDF olarak, Macbook için bu problemi aşma yolu var mı? (Ücretli satın alınca olduğunu biliyorum ama o kadar bütçem yok.
)
Kabul Edilen Cevap
FSahin
1 Beğeni
Mesaja Git
Projeyi XD'den
SVG olarak kopyala
yıp
Figma
'ya yapıştırın.
Figma'dan da PDF olarak çıktı alabilirsiniz.
06-04-2022, 13:47:58
#2
Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
FSahin
Projeyi XD'den
SVG olarak kopyala
yıp
Figma
'ya yapıştırın.
Figma'dan da PDF olarak çıktı alabilirsiniz.
06-04-2022, 13:49:57
#3
yaziliman
FSahin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Projeyi XD'den
SVG olarak kopyala
yıp
Figma
'ya yapıştırın.
Figma'dan da PDF olarak çıktı alabilirsiniz.
Çok sağol hocam hiç aklıma gelmedi figma
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler