Arkadaşlar adobe xd'de 2 adetten fazla pdf çıktı alamıyormuşuz sürekli çıktı alıyorum XD'den PDF olarak, Macbook için bu problemi aşma yolu var mı? (Ücretli satın alınca olduğunu biliyorum ama o kadar bütçem yok. )