• 05-04-2022, 17:16:39
    #1
    Merhaba arkadaşlar , yurtdışında dil kursu alan var mı ?


    0 İngilizceyle yurtdışında dil kursuna gitsem , orada bana İngilizce öğretirler mi ? Sonuçta bildiğim kadarıyla derslerde İngilizce oluyor , İngilizce bilmiyorsam bana nasıl İngilizceyi İngilizceyi İngilizceyle öğretecekler 😅
  • 05-04-2022, 17:19:46
    #2
    Merhaba,

    Dil öğrenmenin en verimli yolu o dile maruz kalmaktır. Çeşitli dil okullarının Türk öğretmen ve Türk öğrenci kapasitesi oldukça fazla, özellikle Amerika ve İrlanda'da. Tavsiyem Türk hocadan da, öğrenciden de uzak durmanız yönünde olacaktır.

    Ana dili Türkçe olan bir öğretmenden ders alıp, Türk öğrenci sınıfında oturacaksanız yurtdışına çıkmanın pek bir mantığı yok, tabii amaç dil kursu almak ise. Çalışma izni, öğrenci iznini oturum iznine çevirme durumlarını saymıyorum, o her şekilde mübah.
    • Getstoned
    Getstoned bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-04-2022, 17:26:00
    #3
    eğer para ile ilgili bir problem yoksa yurt dışı mantıklı. fakat bütçe sınırlı ise önce burda başlanıp daha sonra yurt dışına çıkmak verim açısından daha iyi olur.
  • 05-04-2022, 17:32:12
    #4
    yurt dışında şu an ki ingilizceniz ile tabiri caiz ise biraz parçalaya parçalaya konuşursunuz türkiye de gerçekten çok zor yabancı dil eğitimi.
    imkanınız var ise orada 3 - 6 ay kadar kalmak sizi oldukça geliştirecektir.
  • 05-04-2022, 17:39:38
    #5
    Zamanla öğreniyorsun. 6 ay İngilterede dil kursuna gittim. Derste iyi not alıp aldığın notları akşam Türkçe olarak çeviri yapıp çalışman lazım. 6-12 ay arası eğitim alanlar çok iyi ingilizce öğreniyorlar hocam
  • 05-04-2022, 17:40:20
    #6
    Getstoned adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yurt dışında şu an ki ingilizceniz ile tabiri caiz ise biraz parçalaya parçalaya konuşursunuz türkiye de gerçekten çok zor yabancı dil eğitimi.
    imkanınız var ise orada 3 - 6 ay kadar kalmak sizi oldukça geliştirecektir.
    3 ay hiç katkı sağlamaz 6 ay sürekli İngilizce konuşursa %50 1 yıl %100 katkı sağlar
  • 05-04-2022, 19:03:42
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Dil öğrenmenin en verimli yolu o dile maruz kalmaktır. Çeşitli dil okullarının Türk öğretmen ve Türk öğrenci kapasitesi oldukça fazla, özellikle Amerika ve İrlanda'da. Tavsiyem Türk hocadan da, öğrenciden de uzak durmanız yönünde olacaktır.

    Ana dili Türkçe olan bir öğretmenden ders alıp, Türk öğrenci sınıfında oturacaksanız yurtdışına çıkmanın pek bir mantığı yok, tabii amaç dil kursu almak ise. Çalışma izni, öğrenci iznini oturum iznine çevirme durumlarını saymıyorum, o her şekilde mübah.
    Siz gittiniz sanırım hocam , çok fazla yabancılık çeker miyim ? Bu duyguyu his tatmadım çünkü bilmediğim bir ülkede konuşamadığım insanların arasında olmak acaba nasıl bir duygu
  • 05-04-2022, 20:05:38
    #8
    McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz gittiniz sanırım hocam , çok fazla yabancılık çeker miyim ? Bu duyguyu his tatmadım çünkü bilmediğim bir ülkede konuşamadığım insanların arasında olmak acaba nasıl bir duygu
    Hayır, gitmedim. Fakat bulunduğum konum itibari ile hep gündemimiz de olan bir konu bu. Ben dile maruz kalanlardanım, eğitim almadım, yazamam, ama iyi konuşurum

    Eğitim büyük nimet, böyle bir imkanınız varsa mutlaka değerlendirin. Yabancılık çeker misiniz? Evet. Çekingen bir karakteriniz yok ise çok daha iyi öğrenirsiniz yabancılık çekerek. Fakat içinize kapanık biri iseniz, 6 ay turistik bir gezi yapmış olursunuz. Olay bundan ibaret.
  • 05-04-2022, 21:10:19
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır, gitmedim. Fakat bulunduğum konum itibari ile hep gündemimiz de olan bir konu bu. Ben dile maruz kalanlardanım, eğitim almadım, yazamam, ama iyi konuşurum

    Eğitim büyük nimet, böyle bir imkanınız varsa mutlaka değerlendirin. Yabancılık çeker misiniz? Evet. Çekingen bir karakteriniz yok ise çok daha iyi öğrenirsiniz yabancılık çekerek. Fakat içinize kapanık biri iseniz, 6 ay turistik bir gezi yapmış olursunuz. Olay bundan ibaret.
    Sadece orada aldığım eğitimle öğrenemem mi ? Millette iletişim kurmam mi gerekiyor ? İçime kapanır biri değilim ama çokta konuşmak gibi gibiyim tabiri caizse ağar başlı olarak nitelendirilen kişilerdenim , ortam müsait değilse ben ne diyim şimdi laf olsun diye milletin yanına gidip kem kum mü ediyim ? Tabiki de doğal olarak dışarda zaman geçircez yeni insanlarla tanışmaya çalışacaz markete gidicez iletişim kurcaz yol sorcaz bunlara ekstra olarak nasıl olur ?