McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz gittiniz sanırım hocam , çok fazla yabancılık çeker miyim ? Bu duyguyu his tatmadım çünkü bilmediğim bir ülkede konuşamadığım insanların arasında olmak acaba nasıl bir duygu
Hayır, gitmedim. Fakat bulunduğum konum itibari ile hep gündemimiz de olan bir konu bu. Ben dile maruz kalanlardanım, eğitim almadım, yazamam, ama iyi konuşurum

Eğitim büyük nimet, böyle bir imkanınız varsa mutlaka değerlendirin. Yabancılık çeker misiniz? Evet. Çekingen bir karakteriniz yok ise çok daha iyi öğrenirsiniz yabancılık çekerek. Fakat içinize kapanık biri iseniz, 6 ay turistik bir gezi yapmış olursunuz. Olay bundan ibaret.