Merhaba,

Dil öğrenmenin en verimli yolu o dile maruz kalmaktır. Çeşitli dil okullarının Türk öğretmen ve Türk öğrenci kapasitesi oldukça fazla, özellikle Amerika ve İrlanda'da. Tavsiyem Türk hocadan da, öğrenciden de uzak durmanız yönünde olacaktır.

Ana dili Türkçe olan bir öğretmenden ders alıp, Türk öğrenci sınıfında oturacaksanız yurtdışına çıkmanın pek bir mantığı yok, tabii amaç dil kursu almak ise. Çalışma izni, öğrenci iznini oturum iznine çevirme durumlarını saymıyorum, o her şekilde mübah.