Merhaba arkadaşlar , yurtdışında dil kursu alan var mı ?
0 İngilizceyle yurtdışında dil kursuna gitsem , orada bana İngilizce öğretirler mi ? Sonuçta bildiğim kadarıyla derslerde İngilizce oluyor , İngilizce bilmiyorsam bana nasıl İngilizceyi İngilizceyi İngilizceyle öğretecekler 😅
DİL KURSU HK. (Paradoks olaylar)
11
●260
- 05-04-2022, 17:19:46Merhaba,
Dil öğrenmenin en verimli yolu o dile maruz kalmaktır. Çeşitli dil okullarının Türk öğretmen ve Türk öğrenci kapasitesi oldukça fazla, özellikle Amerika ve İrlanda'da. Tavsiyem Türk hocadan da, öğrenciden de uzak durmanız yönünde olacaktır.
Ana dili Türkçe olan bir öğretmenden ders alıp, Türk öğrenci sınıfında oturacaksanız yurtdışına çıkmanın pek bir mantığı yok, tabii amaç dil kursu almak ise. Çalışma izni, öğrenci iznini oturum iznine çevirme durumlarını saymıyorum, o her şekilde mübah.
- 05-04-2022, 17:39:38Zamanla öğreniyorsun. 6 ay İngilterede dil kursuna gittim. Derste iyi not alıp aldığın notları akşam Türkçe olarak çeviri yapıp çalışman lazım. 6-12 ay arası eğitim alanlar çok iyi ingilizce öğreniyorlar hocam
- 05-04-2022, 17:40:203 ay hiç katkı sağlamaz 6 ay sürekli İngilizce konuşursa %50 1 yıl %100 katkı sağlarGetstoned adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2022, 19:03:42Siz gittiniz sanırım hocam , çok fazla yabancılık çeker miyim ? Bu duyguyu his tatmadım çünkü bilmediğim bir ülkede konuşamadığım insanların arasında olmak acaba nasıl bir duyguMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2022, 20:05:38Hayır, gitmedim. Fakat bulunduğum konum itibari ile hep gündemimiz de olan bir konu bu. Ben dile maruz kalanlardanım, eğitim almadım, yazamam, ama iyi konuşurumMcCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğitim büyük nimet, böyle bir imkanınız varsa mutlaka değerlendirin. Yabancılık çeker misiniz? Evet. Çekingen bir karakteriniz yok ise çok daha iyi öğrenirsiniz yabancılık çekerek. Fakat içinize kapanık biri iseniz, 6 ay turistik bir gezi yapmış olursunuz. Olay bundan ibaret. - 05-04-2022, 21:10:19Sadece orada aldığım eğitimle öğrenemem mi ? Millette iletişim kurmam mi gerekiyor ? İçime kapanır biri değilim ama çokta konuşmak gibi gibiyim tabiri caizse ağar başlı olarak nitelendirilen kişilerdenim , ortam müsait değilse ben ne diyim şimdi laf olsun diye milletin yanına gidip kem kum mü ediyim ? Tabiki de doğal olarak dışarda zaman geçircez yeni insanlarla tanışmaya çalışacaz markete gidicez iletişim kurcaz yol sorcaz bunlara ekstra olarak nasıl olur ?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle