• 04-04-2022, 13:48:25
    #1
    Hizmetv erdiğim bazı firmalar webmail kullanmak istemiyor. Yandex kullanmak istediğini söyleyenler oluyor. Yandex'de nasıl kullanabilirrler? Anlatım yapan bir kaynak var mı veya bilen tarif edebilir mi? Ne yapmam laızm?
  • 04-04-2022, 13:52:43
    #3
    Buda isinize yarayabilir.

    https://www.google.com/search?q=kuru...obile&ie=UTF-8
  • 04-04-2022, 13:57:04
    #4
    geçen sene çektiğim bir video


    https://youtu.be/hh_eW3eCZWQ


    işinize yarayabilir.
  • 04-04-2022, 15:15:22
    #5
    Arkadaşlar göndermiş olduğunuz videolarab baktım ama videolar eski sanırım. Şuan yandex 360 diye bibr yere yonlendiriyor. Bır hesap olusturup oturum açtım. Ama webmaster diye bir alan çıkmıyor karşıma. Aşağıdaki gibi bir alan var girince.

    Edit: Yeni bir video buldum, anlatım. Cloudflare üyeliği yaptırılması gerektiği söylüyor bazı ayarlar için videoda. Ve ardından da DOMAIN NS'lerini cloudflare yönlendirmemi istiyor. Bu normal mi? Bu yönlendirmeyi yapmadan Yandex kullanamıyor muyuz?