Hizmetv erdiğim bazı firmalar webmail kullanmak istemiyor. Yandex kullanmak istediğini söyleyenler oluyor. Yandex'de nasıl kullanabilirrler? Anlatım yapan bir kaynak var mı veya bilen tarif edebilir mi? Ne yapmam laızm?