• 04-04-2022, 02:19:39
    #1
    Bundan 5 Ay öncesinde Ehliyetsiz Kazaya karıştım 3 araba hasar görmüştü bu maddi hasar ehliyetim olmadığı için bana geldi şuan e devlete 100k borç var ben bu parayı ödiyemem ne yapabilirim nasıl kurtulabilirim aileminde haberi yok bu durumdan bi kurtuluş yolu yokmu
  • 04-04-2022, 02:20:24
    #2
    hocam aktif olarak bir yerden maaş almıyorsan borç durduğu sürece bir şey değişmez haciz vs edilmezsin üstünde mal yoksa
  • 04-04-2022, 02:21:32
    #3
    hocam yaptığın kazayı hatırlıyorum 100k çıktıysa şükret hocam yavaş yavaş ödenecek artık (yaralanmalı kaza diye hatırlıyorum) borç kaldıkça alacaklı şirket senle uzlaşmaya gider taksit imkanı vs. sunabilir onlar varlık yönetim şirketine satarlar elden ele gider borç

    ailen nasıl biri bilmiyorum ama yumuşak karşılayacak biriyse durumu paylaş onlarla

    + üzerinde bir şey varsa gözünün yaşına bakmazlar hocam
  • 04-04-2022, 02:21:44
    #4
    SaviorAngel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam aktif olarak bir yerden maaş almıyorsan borç durduğu sürece bir şey değişmez haciz vs edilmezsin üstünde mal yoksa
    Araba Annemin üstüne ev var birde araba
  • 04-04-2022, 02:23:46
    #5
    Sadece senin malların haczedilebilir ailenin malı haczedilemez.
    Öncelikle devlet banka hesaplarına el koyabilir, maaş aldığın zaman paran bloke olabilir, yani borcu ödememek bir tercih ama bir daha hayatın boyunca nakit dışı para kazanamazsın muhtemelen. Ayrıca bankada bir birikim de.
  • 04-04-2022, 02:25:24
    #6
    cagataysahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece senin malların haczedilebilir ailenin malı haczedilemez.
    Öncelikle devlet banka hesaplarına el koyabilir, maaş aldığın zaman paran bloke olabilir, yani borcu ödememek bir tercih ama bir daha hayatın boyunca nakit dışı para kazanamazsın muhtemelen. Ayrıca bankada bir birikim de.
    Nakit olarak iyi işler yapıp para kazanabilirseniz belki ileride o borcu ödeyecek iş sahibi olabilirsiniz
  • 04-04-2022, 02:25:28
    #7
    Proje geliştirip sat, yüksek proje yaparsan belki, ama yüksek bir proje olursada yavaş yavaş ödeyebilirsin bütün ip senin elinde.
  • 04-04-2022, 02:27:26
    #8
    İsteyerek kaza yapmışsın diye bir durum yok ki. Olayı ailene anlatmanı tavsiye edebilirim. Birlikte oturup konuşursunuz ona göre planlama yapılır. İyi ya da kötü bu durumdan haberleri olması gerekiyor bence. Bu arada geçmiş olsun.
  • 04-04-2022, 02:30:23
    #9
    Herşeyden önce moralini bozma hocam. Her zaman çıkar yol vardır. Hadi en kötü ihtimal herşey çok daha kötü gitti. Ne yap biliyor musun ? Dışarı çık derin derin nefes al. Çevrene bak, gökyüzüne bak. Hayatın tadını çıkart, ne yapabilirler ki ? Moralini bozarsan o parayıda ödeyemezsin, hayatında zehir olur.
    • bluecrown
    • sezer49
    bluecrown ve sezer49 bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.