İsteyerek kaza yapmışsın diye bir durum yok ki. Olayı ailene anlatmanı tavsiye edebilirim. Birlikte oturup konuşursunuz ona göre planlama yapılır. İyi ya da kötü bu durumdan haberleri olması gerekiyor bence. Bu arada geçmiş olsun.