Bundan 5 Ay öncesinde Ehliyetsiz Kazaya karıştım 3 araba hasar görmüştü bu maddi hasar ehliyetim olmadığı için bana geldi şuan e devlete 100k borç var ben bu parayı ödiyemem ne yapabilirim nasıl kurtulabilirim aileminde haberi yok bu durumdan bi kurtuluş yolu yokmu