• 03-04-2022, 00:39:51
    #10
    2020 güzel oalcak diyordum rakamın güxelldiğinden dolayı dünya ve türkiye acayip badireler yaşadı 202O de. artık düz rakamlarla oynamayı çift sayılı rakamalrla oynamayı bıraktım. 2033 e kadar ben köklü bir değişiklik düşünmüyorum ülkede. avrupa birliğine girmediğimzi sürece ğlke ekonomisi çok zor düzelir
  • 03-04-2022, 00:39:58
    #11
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2023ü geçtik 2028i kaldı 😂
    Benim en çok merak ettiğim şey 2023 te ne olacak. Bi 2023 tutturduk gidiyoruz..
    2022 sonlarına doğru bir petrol, doğalgaz falan çıkabilir bir yerden başka bir şey olacağını sanmam
    Crypto camiasında bir söz var 'ana paramdan param gitti anam kaldı.' durum bu maalesef.
  • 03-04-2022, 00:40:31
    #12
    1 saniyesini bile geri alamadığımız bu dünya..

    2028 ben görür müyüm ?

    Allah bilir.

    2028 yılına kadar yaşadım diyelim ;

    Türkiye'de miyim ?

    Bu gidişle sanırsam hayır.

    Allah rızıka kefil..
  • 03-04-2022, 00:42:17
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ülkenin en parlak ekonomik durumunun da yine AKP döneminde (2004-2008) olduğunu unutmamak lazım.
  • 03-04-2022, 00:45:49
    #14
    bazı sebeplerden dolayı fransa'dan geldim buraya memleket rahattır güzeldir diye ama pek düşündüğüm gibi değil seneye geri döneceğim, burada yaşayıp çalışmak ilerisi için endişe veriyor.
  • 03-04-2022, 00:46:32
    #15
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Allah göstermesin bir savaş çıkar, Ukrayna gibi hiç oluruz. Ne paramız yeter ne sihamız. Amerika Çin Hindistan Japonya Rusya vs.
    Adamlar bizi çiğnemeden yutar.
    Çünkü ekonomik askeri olarak en önemlisi STRATEJİK BÖLGE olarak çok sıkıntılıyız...Askeri olarak biraz çok şükür belimizi doğrultmaya ve askeri teknolojilere önem vermeye başladık. Neticeler çok güzel ama yetersiz..

    Vatanını milletini devletini seven uğrunda şehit olmayı göze alan biri olarak söylüyorum.
    En zayıf anımızı kolluyorlar. Ukrayna gibi olmayalım da...
    Pembe düşleri bırakıp hayal dünyasından uzaklaşalım.
    Öyle bir dünyadayız öyle bir zamandayız ki yarınımız bile plansız. Ne olacagımız nelerin bizi beklediği mechul.

    Yeterki Rabbim Devletimize Milletimize Ordumuza Zeval vermesin... Amin
  • 03-04-2022, 00:46:45
    #16
    Bu nasıl bir mantık yahu? "O kadar verdik bari bir umut 2023'ü merak ediyorum onun için son kez daha vereyim" diye bir şey olabilir mi Allah aşkına? Yani kime oy veriyorsanız verin beni zerre enterese etmez de bu nasıl bir bakış açısı anlamadım. Ona bakarsanız sözde geçen senenin Temmuz ayında ekonomi uçuşa geçiyordu, Amerikalısı falan imreniyordu bize İçişleri Bakanına göre 😹 Böyle bir şey olmaz. "Adamlar 50 bin çeşit vaadini tutmadı ama hadi len bir kıyak daha geçelim belki bu sefer olur" mantığıyla oy veren varsa ne diyim.
  • 03-04-2022, 00:46:51
    #17
    Durmak Yok Nefes Aldığın Sürece Yola Devam ...
  • 03-04-2022, 00:47:37
    #18
    2008`den 2018`e ne değiştiyse o olacak büyük değişimler beklemiyorum ben