Allah göstermesin bir savaş çıkar, Ukrayna gibi hiç oluruz. Ne paramız yeter ne sihamız. Amerika Çin Hindistan Japonya Rusya vs.
Adamlar bizi çiğnemeden yutar.
Çünkü ekonomik askeri olarak en önemlisi STRATEJİK BÖLGE olarak çok sıkıntılıyız...Askeri olarak biraz çok şükür belimizi doğrultmaya ve askeri teknolojilere önem vermeye başladık. Neticeler çok güzel ama yetersiz..
Vatanını milletini devletini seven uğrunda şehit olmayı göze alan biri olarak söylüyorum.
En zayıf anımızı kolluyorlar. Ukrayna gibi olmayalım da...
Pembe düşleri bırakıp hayal dünyasından uzaklaşalım.
Öyle bir dünyadayız öyle bir zamandayız ki yarınımız bile plansız. Ne olacagımız nelerin bizi beklediği mechul.
Yeterki Rabbim Devletimize Milletimize Ordumuza Zeval vermesin... Amin