Bu nasıl bir mantık yahu? "O kadar verdik bari bir umut 2023'ü merak ediyorum onun için son kez daha vereyim" diye bir şey olabilir mi Allah aşkına? Yani kime oy veriyorsanız verin beni zerre enterese etmez de bu nasıl bir bakış açısı anlamadım. Ona bakarsanız sözde geçen senenin Temmuz ayında ekonomi uçuşa geçiyordu, Amerikalısı falan imreniyordu bize İçişleri Bakanına göre 😹 Böyle bir şey olmaz. "Adamlar 50 bin çeşit vaadini tutmadı ama hadi len bir kıyak daha geçelim belki bu sefer olur" mantığıyla oy veren varsa ne diyim.