Bu kapı kapı gezip arkadaşı askere uğurluyoruz, kanser hastalarına para topluyoruz, ramazan yardımı için para topluyoruz, engelli çocuklarımıza bağış topluyoruz diye para toplayanlar nasıl yakalanmıyor? Kaçıncıyıdır denk geliyor hepsinde de polise eşgal veriyorum en son dayanamadım sordum ya dedim bunlar nasıl yakalanmıyor onca apartmana giriyor çıkıyor güvenlik kamerası, mobese var, elbet ihbar eden de çıkıyordur benim gibi nasıl yakalanmıyorlar dedim
Ya abim bunlar hep yapıyor herkesten para istiyor diyor
e daha iyi dedim hep yapıyorsa yakalanma ihtimali daha yüksek değil mi diyince sen ifadeni verdiysen tamamdır abim ekipler bakacak sen para kaptırma dedi
Apartmanın kameralarına yüzü gözüktü, kayıtları vereyim size tam eşgal olur diyorum merak etme bizde görüntüleri var zaten diyor
Hayır anlamıyorum son gelen d0landırıcı elinde desteyle parayla gelmiş para istiyordu benden madem bu iş bu kadar karlı, yakalanma şansı da çok düşük biz de milleti dolandıralım çalışmaya gerek kalmaz valla
Bu kapı kapı gezen dolandırıcılar hiç yakalanmaz mı
3
●192
- 02-04-2022, 15:50:18Geçen sene dükkana tırnakçı geliyor, tezgaha koyduğu 100 lirayı çaktırmadan alıp para üstü istiyor; abim bunu görüp içeriden gelip kadının elini çevirince cüzdanın altındaki 100 lira ortaya çıkıyor. Kadınlar çirkeflik yapıp gidiyor.
Ertesi gün aynı kadınlar haberlere çıktı birisinin 90'dan fazla diğerinin 50'den fazla dosyası var.
Bu ülkede dilenci, ***********, hırsız çok ceza almaz hatta çoğu zaman hiç ceza almaz. - 02-04-2022, 16:17:50Menelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim de pisleşme zamanımız geldi o zaman
Bizde uğraşıyoruz iş yapalım da karnımızı doyuralım anca😂 - 02-04-2022, 17:32:01Versinler dilencilere 5 yıl ceza ortada dilenci falan kalmaz. Cinayet işleyene bile bu cezaları zor veriyorlar. Bizim adalet sistemimiz kötü değil berbat!
