• 02-04-2022, 15:42:03
    #1
    Bu kapı kapı gezip arkadaşı askere uğurluyoruz, kanser hastalarına para topluyoruz, ramazan yardımı için para topluyoruz, engelli çocuklarımıza bağış topluyoruz diye para toplayanlar nasıl yakalanmıyor? Kaçıncıyıdır denk geliyor hepsinde de polise eşgal veriyorum en son dayanamadım sordum ya dedim bunlar nasıl yakalanmıyor onca apartmana giriyor çıkıyor güvenlik kamerası, mobese var, elbet ihbar eden de çıkıyordur benim gibi nasıl yakalanmıyorlar dedim

    Ya abim bunlar hep yapıyor herkesten para istiyor diyor
    e daha iyi dedim hep yapıyorsa yakalanma ihtimali daha yüksek değil mi diyince sen ifadeni verdiysen tamamdır abim ekipler bakacak sen para kaptırma dedi
    Apartmanın kameralarına yüzü gözüktü, kayıtları vereyim size tam eşgal olur diyorum merak etme bizde görüntüleri var zaten diyor


    Hayır anlamıyorum son gelen d0landırıcı elinde desteyle parayla gelmiş para istiyordu benden madem bu iş bu kadar karlı, yakalanma şansı da çok düşük biz de milleti dolandıralım çalışmaya gerek kalmaz valla
  • 02-04-2022, 15:50:18
    #2
    Geçen sene dükkana tırnakçı geliyor, tezgaha koyduğu 100 lirayı çaktırmadan alıp para üstü istiyor; abim bunu görüp içeriden gelip kadının elini çevirince cüzdanın altındaki 100 lira ortaya çıkıyor. Kadınlar çirkeflik yapıp gidiyor.

    Ertesi gün aynı kadınlar haberlere çıktı birisinin 90'dan fazla diğerinin 50'den fazla dosyası var.

    Bu ülkede dilenci, ***********, hırsız çok ceza almaz hatta çoğu zaman hiç ceza almaz.
  • 02-04-2022, 16:17:50
    #3
    Menelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen sene dükkana tırnakçı geliyor, tezgaha koyduğu 100 lirayı çaktırmadan alıp para üstü istiyor; abim bunu görüp içeriden gelip kadının elini çevirince cüzdanın altındaki 100 lira ortaya çıkıyor. Kadınlar çirkeflik yapıp gidiyor.

    Ertesi gün aynı kadınlar haberlere çıktı birisinin 90'dan fazla diğerinin 50'den fazla dosyası var.

    Bu ülkede dilenci, ***********, hırsız çok ceza almaz hatta çoğu zaman hiç ceza almaz.


    Bizim de pisleşme zamanımız geldi o zaman

    Bizde uğraşıyoruz iş yapalım da karnımızı doyuralım anca😂
  • 02-04-2022, 17:32:01
    #4
    Versinler dilencilere 5 yıl ceza ortada dilenci falan kalmaz. Cinayet işleyene bile bu cezaları zor veriyorlar. Bizim adalet sistemimiz kötü değil berbat!