Bu kapı kapı gezip arkadaşı askere uğurluyoruz, kanser hastalarına para topluyoruz, ramazan yardımı için para topluyoruz, engelli çocuklarımıza bağış topluyoruz diye para toplayanlar nasıl yakalanmıyor? Kaçıncıyıdır denk geliyor hepsinde de polise eşgal veriyorum en son dayanamadım sordum ya dedim bunlar nasıl yakalanmıyor onca apartmana giriyor çıkıyor güvenlik kamerası, mobese var, elbet ihbar eden de çıkıyordur benim gibi nasıl yakalanmıyorlar dedim
Ya abim bunlar hep yapıyor herkesten para istiyor diyor
e daha iyi dedim hep yapıyorsa yakalanma ihtimali daha yüksek değil mi diyince sen ifadeni verdiysen tamamdır abim ekipler bakacak sen para kaptırma dedi
Apartmanın kameralarına yüzü gözüktü, kayıtları vereyim size tam eşgal olur diyorum merak etme bizde görüntüleri var zaten diyor
Hayır anlamıyorum son gelen d0landırıcı elinde desteyle parayla gelmiş para istiyordu benden madem bu iş bu kadar karlı, yakalanma şansı da çok düşük biz de milleti dolandıralım çalışmaya gerek kalmaz valla