• 28-03-2022, 13:00:18
    #1
    Merhabalar;

    Kredi kartımı 2022 27 Ocakta teslim aldım, kredi puanı 3. Ayın sonunda açıklanır denmişti fakat 3. Ekstreden sonra mı yoksa tam 3 ay süre geçince mi emin olamadım

    1 Nisan'da 3. Ekstrem çıkacak ama 3 ay 27 Nisan'da doluyor

    Bilginiz varsa paylaşır mısınız?
  • 28-03-2022, 13:01:38
    #2
    hocam findeksten bakın.
    • Tupcus
    Tupcus bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-03-2022, 13:03:26
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam findeksten bakın.

    Hocam ücret isteniyor biliyorum, şimdi denedim de 40tl çıktı, kredi notum çıkmadıysa boşuna ödemeyeyim dedim
  • 28-03-2022, 13:03:33
    #4
    3 Ayda değil de tam puanınız 4.Aya takiben oluşuyor.


    Bir de puanınız 800 ila 1000 arasından başlıyordu
  • 28-03-2022, 13:05:13
    #5
    Tupcus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ücret isteniyor biliyorum, şimdi denedim de 40tl çıktı, kredi notum çıkmadıysa boşuna ödemeyeyim dedim

    hocam mobil uygulamasını ilk kez kullananlara ücretsizdi bir zamanlar bir deneyin olmazsa
    • Tupcus
    Tupcus bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-03-2022, 13:06:45
    #6
    İlk 3 ay içerisindeki ekstrelerin kesildiği zaman ödediğin borçlara göre belirleniyor diye biliyorum.