Merhabalar;

Kredi kartımı 2022 27 Ocakta teslim aldım, kredi puanı 3. Ayın sonunda açıklanır denmişti fakat 3. Ekstreden sonra mı yoksa tam 3 ay süre geçince mi emin olamadım

1 Nisan'da 3. Ekstrem çıkacak ama 3 ay 27 Nisan'da doluyor

Bilginiz varsa paylaşır mısınız?