Merhabalar,
Beta programından çıkmam lazım ama çıkamıyorum. Çözümü hakkında bilgisi olan var mıdır?
WhatsApp Business Beta Hk.
7
●182
- 27-03-2022, 13:44:37
- 27-03-2022, 13:52:242-3 gün önce vardı o kısım, bugün baktığımda yok görünmüyor hocam.Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-03-2022, 13:59:18WhatsApp Business web betadan mı çıkmak istiyorsunuz yoksa WhatsApp Business betadan mı?EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
WhatsApp Business beta ise Play Store'dan ayrılabilirsiniz.
Web ise WhatsApp webe bağlanma kısmında ne gözüküyor?

- 27-03-2022, 14:06:18Apple marka telefon, AppStore'dan bakayım bir. Web'de ise hiçbir şey görünmüyor. 2-3 gün önce vardı keşke o zaman çıksaydım. Silip tekrar kurulum yaptım şuan hala Beta Programından Ayrıl ibaresi gelmiyor.Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-03-2022, 14:11:102 dakikalığına android bir telefonda aktif ederek deneyin isterseniz, öyle çıkar belkiEKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-03-2022, 14:15:46iphoneda app storeden çıkış yapılıyor hocam, ben öyle yapmıştımEKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-03-2022, 14:47:49Akşam onu deneyeceğim hocam, çok teşekkür ederim yardımlarınız içinBip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apple Destek ile görüştüm öyle bir şey olmadığını belirttiler hocam.MoonstarAleks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


