EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apple marka telefon, AppStore'dan bakayım bir. Web'de ise hiçbir şey görünmüyor. 2-3 gün önce vardı keşke o zaman çıksaydım. Silip tekrar kurulum yaptım şuan hala Beta Programından Ayrıl ibaresi gelmiyor.
iphoneda app storeden çıkış yapılıyor hocam, ben öyle yapmıştım