• 27-03-2022, 04:09:26
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devlet hastanesiyse zaten 5 dakikadan fazla sürmüyor ki,

    s.a a.s ağrı kesici, antibiyotik döşe gönder
    Evet öyle oluyor bazen
  • 27-03-2022, 04:32:12
    #11
    Doktorlar ne yapsın?
  • 27-03-2022, 04:33:38
    #12
    Üyeliği durduruldu
    wmtbatu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doktorlar ne yapsın?
    5 Dakikada ne yapabilirlerki zaten
  • 27-03-2022, 04:35:47
    #13
    LogMane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 Dakikada ne yapabilirlerki zaten
    Eylem yapabilirler ve yapıyorlar. Daha kaliteli hizmet için bu eylemlerde bizlerinde onları desteklemesi gerekmektedir. Medya ve Sosyal medyada yaratılan doktor karalaması cidden sinir bozucu. Umarım hastane yapmasını bilenler, doktorlara da sahip çıkar.
  • 27-03-2022, 04:35:49
    #14
    Devlet hastanesine göz seyirme rahatsızlığı sebebi ile gitmiştim. Muayene süresi 45 sn. falandı.
  • 27-03-2022, 04:37:07
    #15
    Üyeliği durduruldu
    wmtbatu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eylem yapabilirler ve yapıyorlar. Daha kaliteli hizmet için bu eylemlerde bizlerinde onları desteklemesi gerekmektedir. Medya ve Sosyal medyada yaratılan doktor karalaması cidden sinir bozucu. Umarım hastane yapmasını bilenler, doktorlara da sahip çıkar.
    Sosyal medyadan bende seslerini duyurabildiğim kadar duyurmaya çalışıyorum
  • 27-03-2022, 05:30:31
    #16
    metinolgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 saniyede muayene olup iyisin diyip gönderildiğimi hatırlıyorum he bir de parol yazılmıştı.
    Böbrek rahatsızlığından dolayı gittim, 30 saniyede doktorum yönlendirdi, abartısız 1 saat tahlil yaptırdım. Sonuçlar için 3 saat bekledim, doktorum 10 saniyede "Bişeyin yok benden sağlamsın gayet iyisin" dedi ve gönderdi... İşinin ehli çok iyi bir doktorum var 🤣
  • 27-03-2022, 06:15:11
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çoğu birime randevu bile alınmıyor. Yazı atlatırız da kış çok ağır geçecek belli oldu.
  • 27-03-2022, 08:58:30
    #18
    metinolgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 saniyede muayene olup iyisin diyip gönderildiğimi hatırlıyorum he bir de parol yazılmıştı.
    Parol önemli hocam (!)