wmtbatu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eylem yapabilirler ve yapıyorlar. Daha kaliteli hizmet için bu eylemlerde bizlerinde onları desteklemesi gerekmektedir. Medya ve Sosyal medyada yaratılan doktor karalaması cidden sinir bozucu. Umarım hastane yapmasını bilenler, doktorlara da sahip çıkar.
Sosyal medyadan bende seslerini duyurabildiğim kadar duyurmaya çalışıyorum