5 Dakikada ne yapabilirlerki zaten
Eylem yapabilirler ve yapıyorlar. Daha kaliteli hizmet için bu eylemlerde bizlerinde onları desteklemesi gerekmektedir. Medya ve Sosyal medyada yaratılan doktor karalaması cidden sinir bozucu. Umarım hastane yapmasını bilenler, doktorlara da sahip çıkar.