30 saniyede muayene olup iyisin diyip gönderildiğimi hatırlıyorum he bir de parol yazılmıştı.
Böbrek rahatsızlığından dolayı gittim, 30 saniyede doktorum yönlendirdi, abartısız 1 saat tahlil yaptırdım. Sonuçlar için 3 saat bekledim, doktorum 10 saniyede "Bişeyin yok benden sağlamsın gayet iyisin" dedi ve gönderdi... İşinin ehli çok iyi bir doktorum var 🤣