• 25-03-2022, 14:36:33
    #1
    arkadaşlar merhaba

    bu deji markanın mucize batarya diye marka modellere göre değişen bataryalardan alan var mı acabA?

    internette okudum yorumları iyiymiş alıp takan var mı acaba, telefonun bataryasını değiştiricem de bu markayı çok övdüler tavsiye edecek var mı*

    alıp kullanan arkadaşlar yorumlarını bekliyorum.
  • 25-03-2022, 14:37:32
    #2
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    Deji ve Bix bu konuda en iyi iki marka diyebilirim. Gözün kapalı alabilirsin ancak bilindik bir yerden almalısın. Yüksek mAh versiyonları var, daha uzun süre gidiyor şarjı.
  • 25-03-2022, 14:40:41
    #4
    Mert.in adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deji ve Bix bu konuda en iyi iki marka diyebilirim. Gözün kapalı alabilirsin ancak bilindik bir yerden almalısın. Yüksek mAh versiyonları var, daha uzun süre gidiyor şarjı.
    bix markasını duymadım hocam deji ve bix arasında hangisi daha iyi ? bilindik olarak kendi çiçeksepeti mağazasından alacam da mah farkı oldugunu blmıyordum sabit değil mi?
  • 25-03-2022, 14:41:42
    #5
    hocam merhaba. yaklaşık 7-8 ay kullanmıştım, iPhone 6S markasında. almadan önce %60'larda olan pil performansını sorununa epey büyük fayda sağladı. bahsettiğim bu süreçte herhangi bir sorun çıkarmadı ve telefonumun performansını gözle görülür şekilde yükseltti diyebilirim ki aktif şekilde telefon kullanan biriyim. nitekim 8 ay sonrasında problem yaşamaya başladım. telefon adeta eski haline döndü. baya da dengesizleşti. sanırım aklınızda ilk önce yer edinmesi gereken şey bu.
  • 25-03-2022, 14:43:11
    #6
    GencFoby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bix markasını duymadım hocam deji ve bix arasında hangisi daha iyi ? bilindik olarak kendi çiçeksepeti mağazasından alacam da mah farkı oldugunu blmıyordum sabit değil mi?
    Sabit de var ekstra mAhlı da var. Ben iki üç cihazımda deji ve bix'in kullandım/kullandırttım. Ekstra mAh olarak. Cihazınız iPhone 6-7-8-X ise ekstra alın derim. Üstü ise normal taktırın.

    İkisinden de bir sorun çıkmadı.
  • 25-03-2022, 14:44:15
    #7
    Evet kullanıyorum memnunum
  • 25-03-2022, 14:44:33
    #8
    godmask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam merhaba. yaklaşık 7-8 ay kullanmıştım, iPhone 6S markasında. almadan önce %60'larda olan pil performansını sorununa epey büyük fayda sağladı. bahsettiğim bu süreçte herhangi bir sorun çıkarmadı ve telefonumun performansını gözle görülür şekilde yükseltti diyebilirim ki aktif şekilde telefon kullanan biriyim. nitekim 8 ay sonrasında problem yaşamaya başladım. telefon adeta eski haline döndü. baya da dengesizleşti. sanırım aklınızda ilk önce yer edinmesi gereken şey bu.
    ortalama 1 sene mi ömrü var acaba :/
  • 25-03-2022, 14:44:59
    #9
    Mert.in adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabit de var ekstra mAhlı da var. Ben iki üç cihazımda deji ve bix'in kullandım/kullandırttım. Ekstra mAh olarak. Cihazınız iPhone 6-7-8-X ise ekstra alın derim. Üstü ise normal taktırın.

    İkisinden de bir sorun çıkmadı.
    huawei mate 10 pro var hocam onun için alıcam sordum sabit mah varmış iphonelarda sanırım yüksek mah varmış