hocam merhaba. yaklaşık 7-8 ay kullanmıştım, iPhone 6S markasında. almadan önce %60'larda olan pil performansını sorununa epey büyük fayda sağladı. bahsettiğim bu süreçte herhangi bir sorun çıkarmadı ve telefonumun performansını gözle görülür şekilde yükseltti diyebilirim ki aktif şekilde telefon kullanan biriyim. nitekim 8 ay sonrasında problem yaşamaya başladım. telefon adeta eski haline döndü. baya da dengesizleşti. sanırım aklınızda ilk önce yer edinmesi gereken şey bu.
ortalama 1 sene mi ömrü var acaba :/