Mert.in adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sabit de var ekstra mAhlı da var. Ben iki üç cihazımda deji ve bix'in kullandım/kullandırttım. Ekstra mAh olarak. Cihazınız iPhone 6-7-8-X ise ekstra alın derim. Üstü ise normal taktırın.

İkisinden de bir sorun çıkmadı.
huawei mate 10 pro var hocam onun için alıcam sordum sabit mah varmış iphonelarda sanırım yüksek mah varmış