Her site icin ayri search console ve ever adsense kullanacak isem ayri adsense hesabi aciyorum. Her hesap icin ayri portable opera ve mobile ip kullaniyorum. Artik yormaya basladi.
Multilogin pahali oldugu icin alternatif bakarken https://anty.dolphin.ru.com/ sitesini gordum. 10 profile kadar free, daha sonrasi icin 10 profil 10$ hosuma gitti.
Daha once tecrube (ozellikle adsense icin) eden oldu mu?
Dolphin Anty Kullanan Var Mi?
1
●556
- 24-03-2022, 19:38:17https://license.town/urun/webrowser/ Ben twitter için bunu kullanıyorum. Yazılımcı Türk olduğu için ulaşırsanız belki birkaç günlük demo verebilir sizin de deneme şansınız olur. Dolphin hakkında hiçbir fikrim yok daha önce duymadım.