https://license.town/urun/webrowser/ Ben twitter için bunu kullanıyorum. Yazılımcı Türk olduğu için ulaşırsanız belki birkaç günlük demo verebilir sizin de deneme şansınız olur. Dolphin hakkında hiçbir fikrim yok daha önce duymadım.