• 24-03-2022, 15:22:18
    #1
    Bugünleri özlenmedimi

    https://www.r10.net/r10-subeleri-etk...2019-cuma.html

    @Erhan;
  • 24-03-2022, 15:24:36
    #2
    HARBİ FAKİRLEŞTİK BU YIL EN AZ 200 VARDIR
  • 24-03-2022, 15:30:08
    #3
    @Admin; biz geldik sıra sizde
  • 24-03-2022, 15:30:42
    #4
    2011 de 38 kişi 410₺ ödemiştik buluşmada fişi de foruma atmıştık. Ama.ne yemiştik şimdi 2 kişi öyle yese 410₺ yi geçer.

    Demekki 11 yilda 36 kişilik fakirleşmiş ülke.
    • MedyaSenin
    • Oğuz
    • mrbold
    MedyaSenin, Oğuz, mrbold ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 24-03-2022, 15:33:22
    #5
    Bu sefer bende geleceğim.
  • 24-03-2022, 15:37:51
    #6
    ayoft.com
    Her Ankara buluşmasında olduğu gibi bunda da en ön sırada yerimi alıyorum yine Özledik gerçekten
  • 24-03-2022, 15:46:36
    #7
    Bursa'da ve İstanbul'da olanlara katılım sağlamaya çalışacağım.

    İzmir'de ve Bursa'da olan birkaç iftara katılmıştım. Anlamlı ve hoş anılar bırakıyor Kesinlikle tavsiye ederim. Yakın şehirlerde olanlara katılacağım. Bu ramazanda en az 4-5 iftara katılmaya çalışacağım. Başlıkları ilgiyle takip ediyor olacağım.

    Şimdiden herkese hayırlı ramazanlar diliyorum.
  • 24-03-2022, 15:50:03
    #8
    bu sene zoom dan yapalım etkinliği, malum maliyetler..
  • 24-03-2022, 15:52:46
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2011 de 38 kişi 410₺ ödemiştik buluşmada fişi de foruma atmıştık. Ama.ne yemiştik şimdi 2 kişi öyle yese 410₺ yi geçer.

    Demekki 11 yilda 36 kişilik fakirleşmiş ülke.
    Foruma üye değildiniz sanırım buluşmaya katıldığınız tarihte