2011 de 38 kişi 410₺ ödemiştik buluşmada fişi de foruma atmıştık. Ama.ne yemiştik şimdi 2 kişi öyle yese 410₺ yi geçer.

Demekki 11 yilda 36 kişilik fakirleşmiş ülke.