• 24-03-2022, 01:34:08
    #1
    Arkadaşlar merhaba, 3 gün oldu int iptal ettim fakat şimdi bağlatacağım zaman port yok diyorlar boşta. Kendi müstakil binamdaki portları başkasına vermişler yasal olarak bunu yapmalarına hakları varmı? Kendi binam sonuçta yani bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim. İyi geceler
  • 24-03-2022, 02:29:58
    #2
    Alt yapıma göre değişir eski kullandığınız portu başka müşteriye satabilir.
    Vdsl alt yapı varsa.
    İşiniz zor.
    En yakın müdürlüğe gidip başvuru yapıp port boşalmasını bekleyeceksiniz.
  • 24-03-2022, 04:56:13
    #3
    Bu işler çok sıkıntı işler.Tek çare beklemek