Firefox adlı tarayıcıyı kullanıyorum , adblock ve ublock origin adlı eklentileri kullanıyorum ve ne konu açıp ne mesaj atabiliyorum bu konuyu chrome açıyorum.



3
●106

r10.net#@%#//scriptlet('abort-on-property-read', 'rTargets')
r10.net#@%#//scriptlet('abort-on-property-write', 'rInt')
r10.net#@#.rPanel
r10.net#@#.topbar
r10.net#@#.rPanel
r10.net#@#.rPanel